PROEKO R.S.
Założenia do nowego modułu "Samochody" wg. EMEP/EEA:
Moduł oblicza emisję zgodnie z opracowaniem "EMEP/EEA air
pollutant emission inventory guidebook 2016. upd. July 2018" ,
wyniki obliczeń są zgodne z dokładnością <1 % z programem Copert v.
5.3.26 z maja 2020 r.
Podstawowe różnice w stosunku do poprzedniego modułu
"Samochody" v. Corinair:
- nowe typy samochodów: mini, quady, SUV-y, hybrydowe, dwupaliwowe;
łącznie 382 rodzaje,
- inna emisja dla szczytu i poza szczytem dla dróg miejskich,
- wskaźniki dla różnych wersji norm Euro 6 (np. obowiązujących po
2020 r.) ,
- nowe technologie: GDI, CAI, HCCI,
- nowe paliwa: CNG, wodór,
- uwzględniana emisja pochodząca ze zużywanego oleju silnikowego(
węglowodory, CO2, metale ) ,
- uwzględniana emisja metali ze ścierania opon, hamulców i
powierzchni drogi,
- uwzględniane samochody elektryczne,
- w związku z dużą liczbą rodzajów pojazdów, w edytorze wprowadza się dane tylko dla wybranych rodzajów.
Nowy moduł importuje prognozy ruchu do 2050 r. z programu SIBYL (płatny).
Oferta
Walidacja modułu