Błąd klucza HASP -100
Podczas uruchamiania programu zabezpieczonego kluczem HASP może pojawić
się komunikat -100 co oznacza brak sterownika lub niewłaściwy sterownik.
Problem najczęściej występuje po instalacji starszej wersji programu na
nowej wersji systemu Windows ale również może pojawić się po
aktualizacji systemu operacyjnego (np. automatyczna aktualizacja
Windows 10 do 11).
Wymaga to przeinstalowania sterownika. Proszę pobrać plik zip.
Pobrany plik archiwum ZIP zawierający sterowniki należy rozpakować (wyodrębnić) do dowolnego folderu.
Aby zainstalować nowe sterownik należy:
-
wyjąć klucz z portu USB
-
należy rozpakować (wyodrębnić) pliki do dowolnego folderu
-
uruchomić plik "odinstaluj.bat" i poczekać na
komunikat o zakończeniu instalacji
-
uruchomić plik "instaluj.bat" i poczekać na
komunikat o zakończeniu instalacji
-
włożyć klucz do portu USB i poczekać na zapalenie się diody w kluczu
-
uruchomić program
Uruchomienie reinstalacji z wiersza poleceń:
Uruchomić wiersz polecen jako administrator
Komenda cd c:\hasp\ ( c:\hasp\ to przykładowa ścieżka, gdzie mam
rozpakowane sterowniki do klucza hasp czyli na dysku C: w katalogu HASP)
Odinstalować sterowniki: Haspdinst.exe -purge -fr -kp
Zainstalować sterowniki: Haspdinst.exe -i -v -kp -ld